Rabo ClubSupport: steun VV Vogelwaarde!

Met Rabo ClubSupport investeert de Rabobank jaarlijks een deel van haar winst in lokale clubs en verenigingen. Leden van de bank kunnen vanaf 4 oktober 2021 stemmen op het doel van hun keuze.

Elk lid van de Rabobank mag tijdens de stemperiode van 4 t/m 25 oktober 2021 3 stemmen uitbrengen op 3 verschillende deelnemende verenigingen en stichtingen. Hoe meer stemmen een vereniging krijgt, hoe hoger het bedrag dat de vereniging uitgekeerd krijgt van de bank.

Hoe kan je stemmen?

Door in te loggen in de Rabo App of op de Rabobank website. Daar kan je via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ klikken op Rabo ClubSupport.

Bestedingsdoel

Onlangs zijn we gestart met de realisatie van een sportkooi voor de jeugd van Vogelwaarde. De sportkooi komt tussen veld 1 en 2 te liggen. Niet alleen leden van onze vereniging, maar bijvoorbeeld ook de basisschool, kan straks gebruik maken van de sportkooi! De bijdrage vanuit Rabo ClubSupport kunnen we daar goed voor gebruiken! Kunnen we op jouw steun rekenen?

KIJK VOOR MEER INFORMATIE OP WWW.RABOBANK.NL/CLUBSUPPORT