Actuele coronamaatregelen

Met ingang van 13 november 2021 gelden er weer strengere coronamaatregelen. Publiek is bij amateursportwedstrijden de komende 3 weken helaas niet welkom. En ook de kantine is beperkt open. Hieronder volgt een overzicht van de maatregelen die gelden op ons sportpark:

Voor sporters

• In alle binnenruimtes (kantine en kleedruimtes) is vanaf 18 jaar een coronatoegangsbewijs vereist. Er is een uitzondering voor mensen die functioneel aanwezig moeten zijn en voor vrijwilligers. Zij hoeven geen coronatoegangsbewijs te tonen. Denk hierbij aan trainers, coaches, leiders en alle vrijwilligers die op de betreffende dag actief zijn. Het coronatoegangsbewijs wordt gecontroleerd door je teamleider.
  • De kantine is op wedstrijddagen (zaterdag en zondag) geopend. Op vrijdagavond is de kantine dicht, vanwege de sluitingstijd van de horeca om 20.00 uur.
  • Het is niet toegestaan om na je eigen wedstrijd naar wedstrijden van andere teams te blijven kijken.
  • Houd je aan de basisregels:
    • Geef elkaar de ruimte. 1,5 meter blijft een veilige afstand.
    • Was vaak en goed je handen.
    • Klachten? Bescherm je medesporters en blijf thuis / ga naar huis!

Voor supporters en ouders

• Het is voorlopig helaas niet toegestaan om wedstrijden te bezoeken als supporter. Dat geldt ook voor ouders die naar hun sportende kind willen kijken.
  • Speelt je kind een uitwedstrijd en moet je als ouder rijden? De benodigde chauffeurs vallen onder teambegeleiding. Je mag in dat geval blijven kijken naar de wedstrijd.
  • Speelt je kind een thuiswedstrijd? Dan mag je als ouder niet blijven kijken.
  • Personen die een rol hebben bij de organisatie van de wedstrijden/trainingen mogen wel op het sportpark komen. Naast de spelers, zijn dat coaches, stafleden, officials, bestuursleden, vrijwilligers en/of chauffeurs.
  • Bij trainingen zijn geen ouders toegestaan langs de lijn. Wacht op de parkeerplaats.