(club)Scheidsrechters gezocht!

De scheidsrechter is een essentieel onderdeel van voetbal. Hij of zij speelt een belangrijke rol op én buiten het veld. De scheidsrechter helpt mee aan een sportief en eerlijk verloop van de wedstrijd. Wil jij eraan bijdragen dat het plezier in het voetbal voorop blijft staan en dat beide teams met een glimlach het veld af stappen? Meld je dan aan als scheidsrechter bij onze vereniging. Jij kunt de leiding krijgen over wedstrijden van de allerjongsten, maar ook over wedstrijden van de senioren. Die keuze is volledig aan jou. Je kunt meteen beginnen met fluiten!

Persoonlijke ontwikkeling

Als scheidsrechter kun je jezelf op persoonlijk vlak sterk ontwikkelen. Je leert onder meer snel beslissingen te nemen en vervolgens deze beslissing ook uit te leggen en (non-)verbaal communiceren. Zaken die voor een scheidsrechter van belang zijn, maar ook naast het veld goed van pas komen.

Meer informatie?

Vind jij het leuk om ervoor te zorgen dat kinderen en/of volwassenen op een sportieve en plezierige wijze met elkaar de strijd aangaan? Neem dan contact op met de scheidsrechterscoördinator van onze club: Johnny de Kort voor de senioren of Sjarco van de Bergen voor de jeugd. Zij kunnen jou verder helpen. Samen bepaal je welke leeftijdscategorie je gaat fluiten, wat je doelen zijn, of je een opleiding wilt volgen en regel je een scheidsrechterstenue.

Wist je trouwens dat Jo-Annes de Bat, gedeputeerde van de Provincie Zeeland, ook op hoog niveau gefloten heeft? Hij hoopt – net als de KNVB en wij – dat er de komende tijd weer nieuwe scheidsrechters bijkomen. Het is heel hard nodig!