Open!

We mogen weer! De bal rolt, publiek mag langs de lijn en de kantine is weer open zonder beperkingen. Toch zijn er zo rond carnaval nog wel de nodige haperingen. Zoals verwacht neemt het aantal besmettingen behoorlijk toe, zowel onder onze spelende leden als bij de tegenstanders. Laten we hopen dat dit tijdelijk is en we met het stijgen van de temperatuur heerlijk kunnen blijven voetballen.

De KNVB wil graag dat alle competities volledig worden uitgespeeld. Dat betekent veel wedstrijden op doordeweekse avonden. Niet altijd even praktisch natuurlijk. Maar we zijn nu vooral blij dat we elkaar weer kunnen ontmoeten, de vrijwilligers actief kunnen zijn en onze jeugd en senioren kunnen voetballen. Daarbij rekenen we wel er op dat alle spelers en speelsters, jong en oud, iedere wedstrijd opnieuw gewoon aanwezig zijn. Voetbal is tenslotte een teamsport, je doet het samen.

Om te vieren dat we na zo’n lange, lastige periode weer open zijn, organiseren we als bestuur binnenkort iets leuks. De uitnodiging daarvoor komt eraan.

Allemaal hartelijk bedankt voor het begrip bij steeds weer nieuwe maatregelen. En fijn dat werkelijk iedereen onze vereniging trouw is gebleven!

Harold de Rijk, voorzitter