Selectie nieuwe seizoen krijgt vorm

Het seizoen is nog volop gaande, maar uiteraard kijkt de technische commissie al vooruit naar volgend seizoen. Samen met de nieuwe trainer Johnny Moes wordt momenteel de selectie vormgegeven. We zijn blij te kunnen melden dat de huidige selectie intact blijft. Ook geven we graag jonge spelers met ambitie uit ons 2e elftal komend seizoen een kans, evenals de jeugdspelers die in het verleden bij onze vereniging hebben gespeeld.

Eerste versterking: Niek Gelderland

Daarnaast is de eerste versterking van buitenaf een feit. De 21-jarige Niek Gelderland uit Terneuzen komt over van Corn Boys. Niek doorliep de jeugdelftallen bij Terneuzense Boys en maakte daarna de overstap naar Corn Boys. Daar heeft hij zich – ondanks zijn nog jonge leeftijd – de afgelopen seizoenen ontwikkeld tot een belangrijke vaste waarde die op verschillende posities uit de voeten kan. Welkom Niek!