Hulptroepen gezocht: Maandag 29 augustus grote schoonmaak!

Begin september start het nieuwe seizoen officieel voor onze jeugd- en senioren teams. Voor die tijd wordt er al volop getraind, met name door de seniorenteams. Daarnaast staan er in augustus al oefenwedstrijden op het programma.

Onze leden sporten en verblijven allemaal graag in een nette, schone accommodatie. Daarom houden we ook dit jaar voor de start van het nieuwe seizoen weer een ‘grote schoonmaak’. Op maandag 29 augustus gaan we vanaf 18.30 uur aan de slag met vegen, ramen zemen, radiators en fotolijsten afstoffen, kasten opruimen, kleedkamers grondig schrobben, vuil trekken, bladeren uit de dakgoten halen en ga zo maar door…! We kunnen daarbij de hulp van al onze leden, ouders van jeugdleden en andere vrijwilligers gebruiken.

Mocht je kunnen, kom dan een paar uurtjes helpen. Kleine moeite (het is maar 1x per jaar), groot gebaar! Na alle inspanningen staat er uiteraard een drankje voor alle helpers klaar. Namens het bestuur alvast bedankt voor de hulp!