Praktische informatie over de voetbal.nl app

Je hebt er wellicht al eens wat over gehoord: de Voetbal.nl app. De app die door miljoenen voetballiefhebbers wordt gebruikt, waaronder een hoop leden van onze vereniging.

In de Voetbal.nl app en op de website www.voetbal.nl vind je wedstrijdprogramma’s, uitslagen en standen. Maar daarnaast kunnen leden ook allerlei handige en leuke wedstrijdfunctionaliteiten gebruiken. Zo kun je er na je wedstrijd stemmen op de ‘Speler van de wedstrijd’ en kun je er allerlei wedstrijdstatistieken terug vinden.

Zorg dat je mailadres actueel is!

Wanneer je je registreert bij Voetbal.nl wordt er om een e-mailadres en wachtwoord gevraagd. Op het ingevoerde e-mailadres krijg je een bevestigingsmail om een account aan te maken. Ben je lid van VV Vogelwaarde? Gebruik dan het e-mailadres dat bekend is bij onze vereniging. Als je dit e-mailadres gebruikt kan de voetbal.nl app jouw persoonlijke voorkeuren tonen. Denk aan jouw eigen programma en de uitslagen van jouw voetbalteam. Weet je niet met welk e-mailadres je geregistreerd staat, of is er nog geen e-mailadres van jou bij onze vereniging geregistreerd? Neem dan contact op met onze secretaris, Marco Corthals.

Privacy-instelling

Privacy is een recht dat steeds belangrijker wordt in een snel veranderende (digitale) samenleving. Standaard zijn op Voetbal.nl je naam en foto uit het KNVB ledensysteem afgeschermd. Dit betekent dat je naam en foto niet worden getoond. Dit is ook de reden dat niet alle spelers en stafleden op de teampagina’s op onze website zichtbaar zijn. Je kunt dit als speler zelf wijzigen. Je kunt dit binnen de Voetbal.nl app doen via het menu Instellingen > Mijn persoonsgegevens. Om het via de Voetbal.nl website aan te kunnen passen klik je bij jouw profiel op Instellingen.