In memoriam: Geert Gelderland

Deze week bereikte ons het droevige bericht dat Geert Gelderland op 90-jarige leeftijd is overleden.
Geert was veertig jaar lid van onze vereniging en een trouwe supporter van het 1e elftal. Zowel bij de thuis- als uitwedstrijden was hij vrijwel altijd aanwezig. Ook bij de maandelijkse kaartavond waren Geert en zijn vrouw Mien, die in 2019 overleed, graag geziene gasten.

Als vrijwilliger stak Geert wekelijks zijn handen uit de mouwen binnen onze vereniging. Lootjes verkopen bij de ingang van het sportpark, verjaardagskaarten rondbrengen en maandelijks honderden kilo’s oud papier ophalen! Dat deed hij niet alleen tijdens de maandelijkse ophaaldag op zaterdag, maar ook elke dinsdag met de oud papier ploeg en op andere dagen.

De laatste jaren nam de gezondheid van Geert steeds verder af. Op 18 februari is hij rustig ingeslapen in het woonzorgcentrum Antonius in Kloosterzande.

We wensen zijn kinderen, kleinkinderen en achterkleinkinderen veel sterkte met dit verlies.

Bestuur VV Vogelwaarde