Inschrijving 26e Beach Voetvolley toernooi van start

Het oudste en meest prestigieuze voetvolley toernooi in Zeeland staat alweer in de steigers. De inschrijvingstermijn is even geleden geopend. Teams kunnen aanmelden via www.beachvoetvolley.nl, tot 15 maart 2023. De organisatie wil graag iedereen in de regio de kans geven om deel te nemen, dus het is van belang om snel te reageren.

Het weekend is gepland op 26, 27 en 28 mei 2023. Er kunnen maximaal 40 teams deelnemen aan het voetvolley toernooi. Zoals altijd zijn zowel prestatieve als recreatieve spelers welkom. Titelverdediger is het team van Copacabana, bestaande uit René van Eijsden en Antonio Aurino.

Het parkeerterrein van VV Vogelwaarde wordt voor de gelegenheid weer omgetoverd in een zomers tafereel. Sport en feest gaan traditiegetrouw hand in hand. Behalve voetvolley wordt er ook voetbal op het strand gespeeld. Op vrijdagavond wordt afgetrapt met een Beach Soccer toernooi voor heren en dames. Verder speelt de jeugd op de zaterdagmiddag het Jeugd Beach Soccer.

Natuurlijk is er ook feest in de feesttent. Op vrijdagavond met de altijd gezellige 20+ Beach Party. Tijdens de Beach Party Junior op zaterdag is er behalve muziek voor de jonge jeugd ook een demo van Turnvereniging Olympus. Daarna is het de beurt aan DJ T-Go, met als grote finale Qmusic Het Foute Uur Live! Al met al weer een weekend om naar uit te kijken!