Vrijwilligersavond

Als bestuur zijn wij trots op de vele mensen die binnen onze vereniging actief zijn als vrijwilliger. Of het nu om een grote of kleine taak gaat; met elkaar zorgen we ervoor dat onze vereniging goed kan functioneren!

Om je te bedanken voor je inzet, nodigen we jou – samen met je partner – graag uit voor onze jaarlijkse mosselmaaltijd op zaterdag 26 november 2022. Je bent vanaf 16.00 uur welkom voor een gezellig drankje. Vanaf 17.30 uur staat er die dag weer een heerlijke mosselmaaltijd voor jullie klaar. Lust je geen mosselen? Geef dit dan door als je jezelf aanmeldt. We zorgen dan voor een lekker alternatief! Na afloop van de maaltijd kunnen de voetjes van de vloer. Er is muziek voor ieder wat wils. Gezellig een praatje maken mag natuurlijk ook!

Aanmelden

Ben jij er bij op zaterdag 26 november? Meld je dan uiterlijk zondag 13 november aan door te mailen naar vvvogelwaarde@gmail.com, of persoonlijk bij Evelyne van Passel. Vergeet niet te vermelden met hoeveel personen je komt en of je wel of geen mosselen lust.

We hopen je zaterdag 26 november te zien in onze kantine!

Met sportieve groet,
Bestuur VV Vogelwaarde