VV Vogelwaarde Zomerfeest

Nieuw! Op zaterdag 1 juli vieren we vanaf 15.00 uur als afsluiter van het seizoen een geweldig zomerfeest voor jong & oud. De feestavond in een nieuw jasje!

We zijn er dit jaar wat later bij, in verband met de vele activiteiten aan het einde van het seizoen. Maar het belooft – met een nieuwe opzet – extra leuk te worden. We gaan er dit jaar een beregezellige dag voor jong en oud van maken. De kids kunnen zich uitleven op een springkussen. Ondertussen kunnen de papa’s en mama’s en al onze oudere leden gezellig bijkletsen of een dansje wagen op de heetste hits van een DJ.

Uiteraard wordt aan de inwendige mens volop gedacht: voor de jeugdige aanwezigen zijn er heerlijke broodjes hamburger, frikandel en kroket. Voor de ouderen gaat vanaf 17.00 uur de bakplaat aan voor een overheerlijke barbecue met het lekkerste vlees van Slagerij Geelhoedt.

Voor wie?

Het Zomerfeest is bedoeld voor al onze leden (ook jeugdleden!) en ouders van jeugdleden. Partners of broertjes en zusjes zijn uiteraard ook van harte welkom!

Wat kost dat?

We willen het Zomerfeest graag zo toegankelijk mogelijk maken voor al onze leden. De kosten bedragen daarom slechts € 12,50 voor iedereen vanaf 16 jaar. Daarvoor krijg je een overheerlijke BBQ (all you can eat!) en heel de middag / avond drinken! Voor de jeugd tot 16 jaar vragen we een bijdrage van € 5 per persoon.

Ben jij erbij?

Aanmelden voor het Zomerfeest kan t/m zondag 18 juni door hier het aanmeldformulier in te vullen. Mondeling aanmelden kan ook bij Evelyne van Passel aan de bar.

Wij hopen je zaterdag 1 juli te zien!
Bestuur VV Vogelwaarde

Wanneer?