Clubtopscorer

Ook dit jaar houden we weer de doelpuntenmakers bij de heren en dames bij. Wie volgt Bart Mangnus en Dagmar Bakker op als clubtopscorer van VV Vogelwaarde en ontvangt aan het einde van het seizoen de prachtige bijbehorende trofee? Bij het samenstellen van de lijst hanteren we al decennialang dezelfde uitgangspunten. Voor de volledigheid staan ze hier nogmaals op een rijtje:

• Alle competitiedoelpunten van de heren en damesteams gelden, ongeacht het aantal wedstrijden dat een team speelt.
  • Gescoorde doelpunten in oefen- en bekerwedstrijden tellen niet mee voor het klassement.
  • Elk gescoord doelpunt kent factor 1, ongeachte het niveau waarop wordt gespeeld. We gaan er immers vanuit dat elke speler op zijn / haar eigen niveau voetbalt…
  • Indien fraude geconstateerd wordt (doorgeven van verkeerde doelpuntenmakers), worden alle spelers van het betreffende team uitgesloten voor het topscoorder klassement.
  • Doelpuntenmaker E.D. (ofwel: Eigen Doelpunt) dingt niet mee naar de titel. Mocht E.D. uiteindelijk in het klassement bovenaan eindigen, dan gaat de prijs automatisch naar de nummer 2.
  • Bij een gelijke eindstand krijgen alle spelers met het meeste aantal doelpunten de eer (en trofee) die hen toekomt.
  • In onvoorziene omstandigheden beslist de organisatie in overleg met het bestuur hoe hiermee om te gaan en communiceert dit naar de betrokken teams.
NaamTeamDoelpunten
Harold de Rijk3e6