Over ons

VV Vogelwaarde is een Nederlandse voetbalvereniging uit Vogelwaarde, in de Zeeuwse gemeente Hulst. De vereniging is in 1945 opgericht en telt ruim 300 leden.

Voetbalvereniging Vogelwaarde is een vereniging waar op alle niveau’s de voetbalsport naar hartelust kan worden beoefend. Het eerste team speelt prestatiegericht op zondag haar wedstrijden in de vierde klasse van het district Zuid 1 van de KNVB. Het tweede team herbergt veel spelers die dicht tegen het eerste team aanzitten en samen de prestatiegerichte selectie vormen.
Naast deze twee prestatiegerichte teams heeft de voetbalvereniging Vogelwaarde nog een seniorenteam, dat op een lager niveau speelt, en een damesteam dat op zondag haar wedstrijden in de vijfde klasse van het vrouwenvoetbal speelt. Bij de jeugd zijn we in alle leeftijdscategorieën vertegenwoordigd, vanaf vijf jaar t/m achttien jaar.